Livet under vatten

Jahaja så nu har man hört från en liten fågel att det inte sköts ordentligt med uppdateringar här, så skärpning på mig nu! 😘

Ja och vad har hänt sen sist då, hmm ja om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt ingen aning 😂 fullt ös medvetslös och så vips så försvinner ens dagar ifrån en och man tycker att man inte åstadkommit något särskilt 😂🙈

Men vart till läkaren iaf med öronen (sjukt smidigt med minutkliniken på Ica maxi, bara massa 👍👍👍 till det konceptet).
Medans man är lycklig över att man äntligen tar tag i sina läkarbesvär så känns det ändå bajs, man hör jag verkligen ingenting med antibiotikan i öronen 😒 känns som man dykt under vatten och folk runt om kring försöker berätta något och man själv bara ser ut som ett frågetecken och upprepar sig undra gånger med ordet va, vad sade du? (tant agda 97 liksome),
Hallå sluta mima liksome och prata sååå jag hööör er 😂🤣😂🤣🙈🙈

Happ från det ena till det andra så är träningen helt igång och man är sjukt taggad för att bli stark tjej igen!💪💪
Längtar verkligen tills man börjar se och känna lite resultat oxå, ska bli Nice!
Får hoppas bara att man blir redo för tough viking innan det är försent (bara hålla tummar och tår att allt går som planerna, så man inte kommer av sig helt) 

Nä nu ska jag dunka musik så hela bussen hör för det verkar juh inte jag kunna göra, så varför inte dela med sig utav lite musik glädje till andra när man själv tycker att dem viskar 😂🙈
Puss och kläm alla härliga i slaskvädret 😘❣



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0