I min röda limo...

Måndag, skol start och jobb stod på schemat igår,
3 stora saker som ja verkligen inte kände större lust med.
Barnen var nöjda iaf, båda bara sprang in till både skolan och kompisarna. 
Vilket kändes otroligt bra ändån då det är ett tecken på att dem trivs så 👍 på det!

Förkyld och krasslig och rösten går upp och ner i tonerna, ungefär som en tonårs pojke som kommit in i målbråttet.
Men men ska nog lyckas överleva det ändå.

Idag så ska jag faktiskt upp och kika på ett eventuellt nytt jobb så håll tummar, tår och allt annat som sticker ut från kroppen 🙈
Nervöst, ja men får se vad som händer (man är juh inte direkt så duktig på att sälja in sig själv, tydligt det!)

Just nu är hjärnan en ändå röra får se om man kan få ordning på alla bollar som kastas utanför bollhavet.
Känns som man släppt in ett gäng apor som gått bannanas där 🐒🍌🐒🍌

Tisdag morgon iaf och vi får se om man lyckas överleva denna dag oxå.
Ska ut till landet en sväng och plocka upp mera skit för hem flytten (asså shit vad mycket skit man har och jag som trodde jag hade ordning och reda på nånting ändå, men icke som nicke! Dax för höst rensning!) 

Nää nu tappa jag skrivar lusten och fann musik suget istället.🎶🎵

Hoppas ni andra får en underbar tisdag och passa på att njuta av solens fina strålar ☀️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0