tiden swichar förbi

Oj vad tiden springer ifrån och dagarna är fullspäckade, vissa dagar så hinner man knappt med att andas ut innan klockan ringer på morgonen och man ska kicka igång nya dagen!
Det är jobb, skolor, läxor, träning, fotboll, hemmet, barnens kompisar, kalas m.m. som snor åt sig all min tid 😴🙈
När ska man hinna att bara vara? Och den riktiga frågan är vill man ens bara vara? Eller blir man uttråkad då?

Aja vem vet nu vankas iaf 2 kortare arbetsveckor i och med påsken och jag ser verkligen fram emot påskhelgen.
Lite barnfritt då vi ska ut och fira en på landet och sen ska vi bara mysa och njuta av att man har långhelg 😍 mycket behövligt!!

Btw så var jag iväg förra veckan till Västerås och klarade ÄNTLIGEN det omöjliga, att ta KÖRKORT!!!
WIIIIE det känns så overkligt på något sätt,
Köra bil?? jag själv?? 
Ingen sidosittare längre nu är det jag som kör! 🤪🤪😁😂🤣
Kännslan är så överväldigande och man kan inte ens beskriva dem känslorna, sååå svårt man har haft det och ångesten som funnits i alla dessa år över lappen.
Meeen nu ni får ni allt ta och flytta er ur vägen och hålla er i hatten fööööör nu kommer jag oxå ut på vägarna😉😂🚗🚘

Veckan som vart när man åter är på jobbet har vart den samma, sura tanter och fulla grupper och ingen personal, summa summa av allt övertid alla Arne och klockan har ringt 4 på morgonen hela veckan ZzzZzz

Jahap nu har jag checkat in på psykhemmet (altså arbetsplatsen) och känner en doft utav kärleken (Kaffet) så nu är det bara att sätta ett dropp i armen och köra på fööööööör det är juh ändå en fantastisk fredag trotts allt och jag har en härlig känsla i kroppen på att även solen kommer göra sig påmind idag 😍☀️☀️

Nu ska här spidas upp lite obefintlig energi och dunka musik innan det är dax att öppna upp dörrarna för dagens alla utmaningar, bring it on!!

Tjingeling 😍😘



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0