Tandjävel

Då är det en vecka med ny möjligheter och vad blir då inte en härlig start på nya veckan med en inflammerad visdomstand.
Omg kan bara säga att jag hade juh tänkt att stå ut med detta men nu blir det fan att ringa tandläkaren för en akuttid.
Passande för plånboken nu när London närmar sig oxå wiiiiie (eller not!)

Just nu känner man sig bara som en budget variant utav en toppsäljande produkt, ett riktigt dåligt exemplar som man lämnar in för att alla delar i apparaten bara går sönder och reparationerna blir bara för kostsamma.
Hahaha ja skroten blir min nästa destination och man kan inte ens anmäla sig till reservdels avdelningen!! 

Ja men nog med gnäll nu förutom tanden, nackspärr och evighet hostan där lungorna är nära på att fly från kroppen så måste jag nog ändå säga att veckan ser lugn ut.
Detta evighetspusslet med allas scheman i familjen är ganska lugnt denna vecka (peppar peppar)!

Ser fram emot min lördag då man ska iväg på 120 års party, inte just för festen i sig eller att man ska vara barnfri men utan för att temat är finklätt i Black and White, hallå liksome när får man möjligheten till att klä upp sig så när man har yngre barn hemma och jobbar på en förskola! Hahaha  Nää tänkte liksome det, alla mammor förstår nog den kännslan 😉

Nää nu ska jag ta och landa på jobbet med alla härliga gröna slemmiga näsor och bakterier som svävar runt i luften som små osynliga spöken
Tur att Halloween närmar sig med stormsteg för min arbetsplats har redan tjuvstartat Halloween temat med bleka ansikten rödsprängda ögon och slajm rena rama zombies vs plants där, skojjar inte🤣😂🤣

Hej hopp och på återseende när informationen om min dammande plånbok fått en chock hoss tandis❣



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0