ofrivillig sovmorgon

Då så var vi redan i mitten på veckan och man kan säga att dagen startade i all hast när man tog en ofrivillig sovmorgon i morse 🙈
Aja i tid till jobbet kom jag men hur man ser ut denna dag är en annan historia (som vi faktiskt kan hoppa över, man vinner inga skönhets priser idag iallafall🤣).

Idag är det den stora dagen, den med det stora D! Ja för min prins då han ska på sin första riktiga fotbollsträningen, han kom in i laget wiiiiiiiiieeeee!!!! 
Lyckan på det barnet när han fick reda på det är obeskrivlig 😍

Så dagens kvällsplaner är juh att hinna få honom till träningen innan den hinner börja, the challenge is assumed! 👊

Hade även samtal med chefen idag och kan bara säga att man känner sig såååååå sjukt mycket gladare efter det, man blev liksome lite mer peppad över att fortsätta jobba så hårt som man gjort! Bara bra feedback och positivitet, så nu hoppas jag att löneökningen visar sig oxå snart 😉 haha mer i plånkan är juh aldrig fel 😉😋

Nu sitter man på bussen på väg hem och funderar över middagsplanerna 🤔
Avskyr verkligen detta ständiga mat tänkandet hade man inte haft familjen och barnen så hade man sluppit dessa jobbiga stunder (nej laga mat är helt enkelt inte min grej). Ska anlita Michelles matkasse inför nästkommande vecka så familjen slipper följa frys dieten 😉
Dock så vet personalen inte om detta ännu så det får bli en härlig överraskning på fredag eftermiddag 😉🤣🤫🤫

Nä nu ska jag pumpa musik i öronen kanske ta en liten ton i min röda limousin och njuta av solens värmande strålar ☀️








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0