i'm back I'm back

Ja då var både fest och London avklarade.
London var fantastiskt vackert så underbart att bara vandra runt där, vart både shopping och gottis i magen där (Vi hade verkligen tur med restaurangerna).
La verkligen märket till hur artiga och omtänksama dem var där (hallå vart har det liksom tagit ivägen i Sverige?!).
Kan även säga att efter denna resa så tar jag en paus från nästan all kollektivtrafik som man möjligtvis kan förhindra att åka hahaha har liksom inte gjort annat under den senaste veckan känns det som 🤣😂
Nu behöver både kropp och immunförsvar en riktig boost med hälsogrejer efter alla baskilusker som man gått igenom 🙈.
Om man nu skulle klaga på något med London (för dem som är sugna på att åka dit) så är det deras toaletter, hallå hur svårt ska det var liksome med ett toalettlock över porslinsmuggen!! Dem har nog inte lärt sig att alla bajsbaskilusker härjar mera fritt utan ett 😱😱 eller är det bara jag som känner fobi för det 🙈.

Väl hemma så hade man ett helt badrum med tvätt som väntade (den valde dock inte att ta semester som jag gjorde så det var bara att dyka ner i den på en gång). 
Väl halvvägs med allt brottandes med både monster strumpor och fläckbyxor (vet inte vad barnen gjort dessa dagar när jag vart borta, men oj vilka leriga/matiga/kladdiga/håliga kläder det va 😱)
Så bestämde sig kattskrället att pussa ner varenda ren tvätt så japp då var det bara att börja från början (GRRRRRRR AB!!!!!!!🤬🤬).

Men men dagarna går fort i mörkret och jag har ruvat på detta inlägg sen måndags så nu får det bli av att publicera medans man inväntar den berömda limousinen för att plocka hem mini me! 

Bjuder på lite bilder från London och den berömda tvätten 😘

 Puss och kram skumbanan






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0