Godmorgon

Ja då har veckan kommit till mitten och jag har min underbara tidiga morgon helt för mig själv.
Finns inget mysigare än att dricka sitt morgonkaffe kl 4 på morgonen och anta dagens första utmaning som är att leka ninja i sitt egna hem utan att lyckas väcka de små söta monstrena som sover 😉
Japp vad säger man varje dag har man en ny utmaning som man ska lyckas övervinna!

Denna vecka så känner man sig verkligen som en nerklubbad sälunge som har strandat, kan nog vara mörkret som gör att man inte känner sig på topp eller denna eländiga förkylning som härjar hej vilt i kroppen och partajar loss, vem vet återstår att se.

Snart har man vart vaken i 2 timmar och jag är redan framme på jobbet för att inta min tredje burk dunderhonung i kroppen samt redo för att få i sig den gröna hulkensörjan som min snälla syster köpt åt mig (inget som kräsenmagade bör dricka både smakar gräs och luktar kohage)

Idag så står det naglar på schemat och en kvällsfika med mammsen (jävlar kom på att bullarna ligger kvar i frysen!!! Tur man har det viktigaste som finns i köket en MIKRO!). 
Tantilantan vart juh hela 61 år igår så det ska firas ikväll! 🎁🎈

Aja nu ska det passas på att jobbas lite vid datorn innan man ska låsa upp de magiska portarna till dem baskiluskfyllda små stjärnorna 🌟

Vi får se om det blir på återseende med bloggen och om detta är något som passar mig 😉

Bjuder på en bild på min härliga morgon rutin, botten upp som en tupp! 

Hej hopp i ett gallop 👄





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0